fbpx

FAQ

Masz pytania które Cię nurtują. To Twój pierwszy kontakt z projektantem? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na często zadawane nam pytania. Pamiętaj, jeśli nie znajdziesz tego czego szukasz - śmiało napisz i je nam zadaj, nie ma głupich pytań, a my jesteśmy tylko ludźmi.

Często zadawane pytania

Co jeśli koncepcja którą dostarczycie nam się nie spodoba?

Nasz wewnętrzny system współpracy z klientami jest mocno rozbudowany, zawsze przeprowadzamy wnikliwe badania potrzeb jak i wymagań pod względem przyszłęgo projektu. Zawsze dążymy do perfekcji i pełnego zadowolenia naszych klientów tym samym przygotowując kilka lub kilkanaście wstępnych koncepcji do akceptacji – po wyborze najlepszej idei dalej pracujemy przekształcając wstępne koncepcję w pełnowartościowy projekt reprezentujący Twoją firmę – oczywiście przez cały ten czas informując Państwa o bieżących postępach nad projektem.

Czy możemy liczyć na Wasze wsparcie nawet po zakończeniu współpracy?

Oczywiście, że tak – kontakt z naszym klientem jest dla nas niezwykle ważny, chcemy Państwu zapewnić jak najlepsze odczucia i wrażenia z racji skorzystania z usług właśnie w naszej firmie. Rynek agencji reklamowych czy też pracowni graficznych jest ogromny, a prócz kreatywnością na pewno możemy pochwalić się wyjątkowym podejściem do klienta. Doradzimy, pomożemy i będziemy wspierać – nie ważna jest skala problemu, zrobimy wszystko co w naszej mocy.

Jaki jest okres oczekiwania na realizacje projektu w Waszej pracowni?

Czas dostarczenia przez nas projektu jest ściśle zależny od ilości zadań które nam powierzacie. Zawsze dokładnie analizujemy potrzeby naszych klientów, oczekiwania i wymagania po których tropie dochodzimy do przewidywanego czasu jego dostarczenia. Czas to pieniądz, a je bardzo szanujemy – dlatego niezwykle ważny jest dla nas czas naszych klientów i ściśle trzymamy się obiecanych terminów

Spójność wizerunkowa firmy jest szalenie ważna, dlaczego i czym ona w sumie jest?

Ujednolicenie wizerunku firmy prawdopodobnie będzie najlepszą inwestycją jaką możesz podjąć w swojej firmie – świat w którym żyjemy w głównej mierze opiera się na symbolice i graficznym przekazie, które generuje potężne poczucie chaosu w postrzeganiu otaczającego nas świata. Proces mający na celu ujednolicenie działań marketingowych pod względem czysto graficznym wyskutuje rozpoznawalnością marki pośród wielu firm, które nie wiedzą jak do tego podejść. Pragniemy również zaznaczyć, że nasza pracownia jako jedna z nielicznych stara trzymać się te spójność na jak najlepszym poziomie – jeśli zamówisz u nas logo, a za jakiś czas będziesz potrzebował wizytówek czy też rozbudowanej storny internetowej, zadbamy o spójność i estetykę między poprzednimi projektami.

Czy logo dla firmy ma naprawdę aż tak ogromne znaczenie?

Większośc ludzi to wzrokowcy, a to oznacza że znaczna cześć Twoich przyszłych klientów szybciej zapamięta obraz niż dzwięk czy tekst. Logo czy logotyp to nic innego jak znak graficzny identyfikujący Twoją firmę lub markę. W aktualnych czasach kiedy większość z nas żyje w biegu, nie mamy chwili na to, by zastanawiać się nad wyborem produktu, kierujemy się czynnikami werbalnymi takimi jak rozpoznwalnym logo czy odpowiednio zaprojektowaną etykietą. Czy kupiłbyś coca-cole z szarą etykietą i napisem “napój gazowany o smaku cola”? Znak firmowy musi być odpowiednio zaprojektowany – wymaga to analizy grupy odbiorczej do której kierujesz swój produkt jak i wyróżnienia Cię na tle konkurencji – co uczynimy.

Co to jest identyfikacja wizualna i dlaczego jest tak ważna?

Identyfikacja wizualna to ogół znaków służacych do kreowania wizerunku firmy zarówno wśród kontrahentów jak i obecnych, czy przyszłych klientów. Składowymy identyfikacji wuzalnej jest m.in. logo firmy oraz wszelkie znaki graficzne z nim powiązane. Kolorystyka, rodzaj i format firmowych dok. oraz estetyka przekazu. Nośnikami identyfikacji wizualnej mogą być m.in. ulotki, wizytówki, koperty, papier korespondencyjny, strony internetowe, a nawet oznakowanie i kolorystyka firmowych pojazdów.

Unfold Studio

Pracownia Graficzna Unfold